De Tielse VVD lijst, voor de aankomende verkiezingen in maart 2022, is door de leden vastgesteld.

VVD Tiel: Samen sterker verder

TIEL – Afgelopen vrijdag is de Tielse VVD lijst, voor de aankomende verkiezingen in maart 2022, door de leden vastgesteld. Lijsttrekker Wim van Baal zegt hierover; “Ik ben enorm trots op deze fantastische lijst met namen. VVD Tiel gaat samen sterker verder!”

Op de lijst voor de VVD staat een goede mix van ervaren en nieuwe mensen:

1. Wim van Baal

2. Wim Wildschut

3. Amy van der Lee

4. Sander Swuste

5. Henk van Dee

6. Emmy Visser

7. Rogier Masselink

8. Jeroen Köning

9. Heske Groenendaal

Geen ruk naar rechts

“In de media is geschreven dat wij een ruk naar rechts zouden gaan maken. Dit is niet het geval. We hebben een evenwichtig verkiezingsprogramma waar elke Tielenaar beter van wordt”, aldus Wim. Volgens de lijsttrekker gaat deze VVD wél een nieuwe koers varen. “De nieuwe fractie gaat als een team opereren. Net zoals een voetbalteam heeft iedereen zijn eigen kwaliteiten. Daar gaan we optimaal gebruik van maken.”

Belangrijke punten van de VVD in Tiel zijn onder andere;

- De speeltuinen terug in de wijken

- Het opruimen van de rotzooi in de stad

- Het groen op orde

- Financieel op orde

- De rondweg en 3e ontsluitingsweg voor Passewaaij

- Banen en woningen voor starters en middengroepen

- Blijvende aandacht voor veiligheid in Tiel

- Sportaccommodaties op orde en voor iedereen toegankelijk maken

Binnenkort maakt de nieuwe VVD al haar plannen voor Tiel bekend.

Met positieve energie willen we aan de slag met onze stad. “Al onze kandidaten hebben gezamenlijk de kennis en kunde in huis om, met hart voor Tiel, onze mooie stad nog beter te maken. Wij gaan ervoor!” aldus Wim.

Maak ook kennis met onze kandidaten tijdens onze Facebook VVD Tiel online sessies! Hou onze website en socials in de gaten waar we met onze mensen inhoudelijk op onze ideeën voor Tiel ingaan.

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer Wim van Baal, lijsttrekker VVD Tiel. 06-23870564, willemvbaal@live.nl