V-factor voor thematisch netwerk MKB ZZP

Zaterdag 21 november jl. was de tweede editie van VVD-Live. In Ede stond de VVD stil bij het nieuwe landelijke verkiezingsprogramma. Klaas Dijkhoff ging in gesprek over de economie en het overeind houden van banen en het mkb.

Tijdens deze digitale bijeenkomst met de leden is bekend gemaakt dat het thematische netwerk “MKB/ZZP en Familiebedrijven” de V-Factor is toegekend. De V-factor, die staat voor Vrijheid, Verantwoordelijkheid en Vibes, wordt jaarlijks uitgereikt aan het netwerk waar veel positieve dynamiek is, een bijzondere prestatie wordt geleverd en tot inspiratie kan dienen voor andere VVD-netwerken. Het netwerk heeft deze onderscheiding van de VVD gekregen voor het concept om, o.a. gedurende deze corona periode, vanuit lokale netwerken met lokale ondernemers op een vernieuwende wijze duurzaam in gesprek te gaan. Een “Fantastisch concept”, aldus Christianne van der Wal, voorzitter van de VVD.

Sander Swuste uit Tiel maakt als secretaris onderdeel uit van ons lokale bestuur en dat van het thematische netwerk. Hij is zeer verheugd met deze erkenning, “Het kloppende hart van de economie zijn alle ondernemers, zij verdienen elke dag aandacht. Met dit concept houden wij de lijnen met de ondernemers kort. De V-Factor geeft een extra impuls om op de ingeslagen weg door te gaan”.

Ook in Tiel houdt de VVD graag korte lijnen met alle ondernemers. Wil jij als zzp’er of ondernemer eens brainstormen over de kansen binnen Tiel? Neem dan contact op met onze fractie via vvdtiel@live.nl of met Sander Swuste van het thematische netwerk via contact@liberaalmkbzzp.nl