Marcel Melissen opnieuw lijsttrekker voor de VVD Tiel

Tijdens de ledenvergadering van de VVD maandagavond 19 juni j.l. is Marcel Melissen opnieuw tot lijsttrekker gekozen voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. In deze eerste ledenvergadering is ook de kandidaatstellingscommissie benoemd, welke in het najaar met een voorstel van de kieslijst zal komen.

Lijsttrekker

De leden van de VVD Tiel hebben unaniem vertrouwen uitgesproken in Marcel Melissen en hebben hem opnieuw tot lijsttrekker benoemd. Het gaat goed in onze stad Tiel. Er is groei van banen en bedrijvigheid, de stad ontwikkelt zich en we hebben veel, leuke evenementen, maar tegelijkertijd zijn er ook zorgen over de financiën van onze gemeente, de stijging van misdaadcijfers en overlast van zwerfafval. Om hierop te kunnen sturen is een uitdaging en vraagt ervaring voor de volgende raadsperiode. Marcel heeft de afgelopen 20 jaar in de politiek bewezen een groot draagvlak te genieten, ter zake deskundig te zijn en zijn verantwoordelijkheid te nemen en de problemen bij de horens te pakken. Deze kwaliteiten zijn nodig om in tijden van grote uitdagingen de koers goed vast te houden en een stabiele omgeving te creëren.

Verkiezingsprogramma

VVD Tiel heeft maximaal gebruik gemaakt van de input uit de actie “onze toekomst in Tiel”. Alle Tielse inwoners zijn hierin betrokken en is er veel input ontvangen, die uiteindelijk meegenomen wordt in ons verkiezingsprogramma. Na de zomer zal het verkiezingsprogramma zijn uiteindelijke vorm gaan krijgen. Een verkiezingsprogramma samen met de input van inwoners schrijven bevalt goed, want hierdoor gaan we samen voor een betere toekomst in Tiel.