Topopbrengst voor lichtjesactie op de Dickensmarkt‏

Voor het derde jaar op rij hebben leden van de fractie en bestuur met de hulp van een aantal enthousiaste vrijwilligers, geld ingezameld voor de Lichtjesactie van de stichting Vrienden Ziekenhuis Rivierenland Tiel.

Het geld werd ingezameld door de verkoop van Chocolademelk, Gluhwein en koekjes op de Dickensmarkt in Tiel.

Het publiek, wat massaal aanwezig op de Dickensmarkt door het goede weer,  gaf ook gul in de vorm van donaties. Hiervoor zijn wij heel dankbaar.

Tevens zijn we de vrijwilligers die hebben meegeholpen dankbaar voor hun enthousiaste inzet. Tot slot zijn we de hockeyclub de Kromhouters dank verschuldigd voor het beschikbaar stellen van de hot pots om de gluhwein en chocolademelk op te warmen en Dagmar Design voor het meedenken en beschikbaar stellen van de aankleding van de kraam.

De definitieve berekening van de opbrengst moet nog plaatsvinden, maar het bedrag zal in ieder geval een stuk hoger uitvallen dan de afgelopen twee jaar.

We zijn blij dat we dan ook binnenkort een mooie cheque aan de stichting kunnen overhandigen.